Planeta zemlja je opet pod opsadom.Ovaj put, napadaju nas robotizirani vanzemaljci koje vodi vanserijska umjetna inteligencija smještena na glavnom brodu, Mothergunshipu. Vaš zadatak, kao i uvijek, je da pobijete sve i vratite se sam.

Ovo je osnova priče bullet-hell naslova Mothergunship, indirektnog nasljednika igre Tower of Guns koja je, ako je suditi po mišljenju onih koji su igrali oba naslova, ima jako mnogo veze sa novim naslovom.

Nova igra Grip Digitala je bullet hell FPS sa zanimljivom mehanikom izgradnje vlastitog oružja od mnoštva komponenti koje kupujete i dobijate kao nagradu za uspješno izvršenu misiju. Prije svakog napucavanja, nalaziš se u komandnom centru svog broda (što me podsjeća na Helldivers), gdje možete pogledati izbor misija koji postaje veći kako vrijeme prolazi i unaprijediti svoje odijelo, ukoliko ste skupili dovoljno iskustva.

Misije se dijele na glavne, odnosno one koje prate priču i sporedne, one koje vam pomažu da osvojite dodatne komponente naoružanja i iskustvo. Kad smo već kod priče, ona je u potpunosti sporedna i služi kao neka vrsta vezivnog tkiva. Ispričana je kroz radijsku komunikaciju između članova vašeg tima i vas, i moram priznati da je domišljato rušenje četvrtog zida s vremena na vrijeme razvuklo osmijeh preko mojih usana.

U zavisnosti od izabrane misije, na samom početku moći ćete birati dijelove oružja koje ćete sastavljati ili ćete morati igrati sa već ponuđenim dijelovima. Sve vrijeme spominjem dijelove oružja, pa je možda red i da objasnim koncept u potpunosti – Mothergunship igračima dopušta da izgrade vlastito naoružanje. Možete imati dva oružja u ruci, koja se aktiviraju lijevom i desnom tipkom miša. Svako oružje sastoji se od cijevi, glavnog nosača i dodatnih komponenti koje unapređuju statistike, te ih možete kombinirati sve dok poštujete nekoliko jednostavnih pravila – cijev uvijek mora biti ka vani, morate imati mogućnosti fizički uglaviti dio i morate paziti da vaše oružje bude efikasno, tj. oružje mora biti izrađeno u skladu sa količinom energije koju imate na raspolaganju.

Mogućnosti su zaista raznovrsne. Bacač plamena u kombinaciji sa sačmaricom i strojnicom? Samo izvolite. Rakete i laseri? Zašto da ne? Ta oružja izgledaju impresivno dok ih gradite na specijalnim konzolama unutar nivoa, ali i kad ih uzmete u ruke.

Mnogo manje impresivno, s druge strane, izgleda dizajn nivoa u Mothergunshipu. Nivoi u igri podsjećaju na sistem roguelite tamnica kakve možete pronaći u naslovima kao što je The Binding of Isaac, odnosno, kada uđete u jedno sobu, nema izlaska dok ne pobijete sve neprijatelje. Nažalost, nakon višesatnog igranja, osjetite da su dizajnerska rješenja prostorija, ali i neprijatelja, poprilično siromašna, pa će vam se desiti da se zapitate na kojem ste tačno nivou i šta trebate uraditi jer nivoi sliče jedan drugom kao jaje jajetu. Moguće da je razvojni tim pomislio da nema potrebe da budu inovativni jer će većina igrača biti skoncentrisana na izbjegavanje paljbe, no ja sam jedan od onih koji upijaju svaki aspekt naslova, tome i ovo razočarenje vizuelnim rješenjima.

Bullet-hell akcija Mothergunshipa zasnovana je na činjenici da u svakoj sobi svakog nivoa se susrećete sa jako mnogo neprijatelja i da broj progresivno raste kako prelazite iz sobe u sobu. Kretanje lika i samo napucavanje inspirisano je draguljima devedesetih, igrama kakve su Doom, Unreal i Duke Nukem (finale nivoa je definitivno omaž Dukeu), pa je samim tim i zabavno. Nadogradiva mogućnost skakanja igračima nudi potpuno novu dimenziju, dopuštajući da se vinete u visine i ostanete tamo sve dok ima potrebe.

Vremenom, interesovanje za Mothergunship opada. Uprkos jako solidnim rješenjima po pitanju pucanja, sama mehanika je previše jednostavna da bi vas zaintrigirala na duže staze. Igra nakon deset sati postaje dosadna, a sam prag će biti vrtoglavo spušten ukoliko ste igrač koji voli da naslove testira u dugim sesijama.

Nije sve toliko crno; mogućnost organizacije co-op sesija dodana je naknadno, te svijet Mothergunshipa donekle postaje zanimljivi ukoliko igrate sa prijateljima. Kad se sve sabere i oduzme, ovo je jedna prosječna invazija sa nekoliko zgodnih rješenja, pa je možda ponajbolje da Mothergunship nabavite kad bude na kakvoj dobroj rasprodaji.

Link za kupovinu

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here