Moguće da je do moje poprilične nezainteresiranosti za Monsterverse. Možda i činjenice da sam se, pristojno rečeno, smorio u kinu gledajući novu CGI marisanu. Kako god, Godzilla vs. Kong Pinball Pack za Pinball FX me nije pretjerano uzbudio.
Iako su se u produkciji kuće Toho Godzilla i King Kong sukobili još šezdesetih godina, tematika ovog paketa tabli bazirana je na novijim filmovima iz 21. vijeka. Po mom neskromnom mišljenju, potpuno pogrešna odluka, s obzirom da je fliper arhaična igračka – vjerujem da bi šmek starih filmova imao mnogo veću privlačnost, no šta je – tu je.
Jedna tabla posvećena je King Kongu, jedna Godzilli, a jedna njihovom međusobnom sukobu. Kong Pinball je prva od tri table, na kojoj dominira smeđa boja koja jednostavno zamara oči. Autor table je Daniel “Dolby” Vigh koji je potpisao i odlični The Thing Pinball. Kako je Kong objavljen prije Stvora, sve što mi pada na pamet je da je Dolby shvatio gdje je sve pogriješio u kreiranju Konga.
Gornji dio table sastoji se od Kongovog ogromnog, inertnog tijela, te „stjenovitog“ predjela koji se vizuelno doima jako plastično, kao da je neko plastičnu pregradu stavio da ti ometa pogled na ostatak table. Ova planina na sebi ima otvore koje koristiš kako bi započeo različite modove, ali ono što sam ja doživio igrajući je da su otvori pozicionirani tako da je izuzetno teško biti precizan.
Prvo sam pomislio da je do moje sposobnosti, no ako poredim procenat frustracije koji mi izaziva ova tabla, te uspjeha sa preciznim ciljanjem na drugim tablama, ipak mislim da je do Kong Pinballa.
Pored toga, vizuelno se ova tabla doima manjom zbog ove strukture, a odsutnost svjetlosnih signala o tome gdje bi kugla mogla izbiti nakon što je proguta stijena uzrokuje odlazak iste u ambis previše puta da bih se osjećao izazvano da pokrenem tablu iznova i iznova.
Potpuno suprotnost sumornom vizuelnom dizajnu Kong Pinballa je Godzilla Pinball, neonom okupana tabla koja je ovičena Godzillinim leđnim krljuštima (perajom?). Ovakav mi dizajn generalno ne prija – mogu podnijeti da je tabla maštovita i da se na njoj dešavaju različite luđačke budalaštine, ali generalno volim da je oblika – fliper table.
Bez obzira na sve, Godzilla Pinball je možda i najklasičniji fliper u paketu. Donji dio table je čist, rampe su duge i vijugave, pa pružaju zadovoljstvo kada nekoliko puta zaredom ostvarite combo i lansirate kuglu precizno. Modovi su jednostavni, a sukob Godzille i Mechagodzille je blaga oda ranijim susretima ovih zvijeri.
Igrajući Godzilla Pinball, shvatio sam da je ovo tabla na kojoj je upravljanje kuglom olakšano, osim u dva slučaja. Ako kugla završi u kandžama Mechagodzille, on(a) će je ispaliti tako da se često nećete moći snaći i reagirati, te će to voditi ka gubitku kugle. Problematična je i lijeva traka gdje je drain jak do te mjere da pomišljam da je tu napravljena greška u dizajnu koja se ne slaže sa fizikom table.
Finalna tabla je mjesto konflikta glavna dva lika ovog paketa, Godzille i King Konga.
Baš kao i Kong Pinball, tabla inspirisana modernim sukobom Godzille i Konga (uz pojavljivanje bijele varijante Mechagodzille) nije mi zadržala pažnju. Na ovoj tabli je čak i donji dio prebukiran različitim sitnicama, a pažnju su mi odvlačili i filmići koji su igrali u pozadini. Modovi su poprilično jasni, ali nikako nisam uspio da uhvatim dobar tempo igranja. Bumperi na lijevoj strani izazivali su mi najviše frustracije, kao i „pločice koje iskaču“ jako blizu flipera i koje zahtijevaju precizno gađanje kako bi nestale sa table i oslobodile vam put.
Problem ovih pločica koje se pojavljuju i na tablama poput Dr. Strengea u Pinball FX3 i Duke Nukema u Pinball M-u sa različitom vizuelnom prezentacijom je u tome što udarac od njih može kuglu poslati u bilo kojem smjeru, najčešće onom koji ne želite.
Godzilla Vs. Kong Pinball Pack je tematski hvale vrijedan odmak od standardnih Zen Studios licenciranih tema, no neinventivan dizajn, previše elemenata ili jednostavno čudne dizajnerske odluke teško da će me vratiti nazad na Skull Island i u Hong Kong.